Nieuwe hamster van Pluisje

(General) Voor de algemene zaken m.b.t. hamsters die je niet in de andere forums kunt plaatsen. Algemene hamster vragen, opmerkingen, verhalen etc.

Moderators: marika, Anneke

Plaats reactie
Pluisje
gewaardeerd lid
gewaardeerd lid
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 1

Re: Nieuwe hamster van Pluisje

Bericht door Pluisje » di nov 21, 2017 11:02 pm

Een oude, luidruchtige vrouw en ik die de slappe lach had, ha ha ha.

marika
Beheerder
Beheerder
Aantal hamsters: 14
Contacteer:

Bericht door marika » di nov 21, 2017 11:12 pm

Pluisje schreef:
di nov 21, 2017 11:02 pm
Een oude, luidruchtige vrouw en ik die de slappe lach had, ha ha ha.
Hmm chinrub_ dat klinkt gezellig :lol:

Pluisje
gewaardeerd lid
gewaardeerd lid

Bericht door Pluisje » di nov 21, 2017 11:21 pm

Ja, vooral toen ik bij de begrafenisstemmming die er heerste probeerde van de slappe lach af te komen en ik op de wc 4 tandenborstels in een afgesloten fles met water zag staan, ha ha ha. "Ze heeft zeker 4 kunstgebitten", dacht ik toen en viel weer meteen terug in de slappe lach.

Pluisje
gewaardeerd lid
gewaardeerd lid

Bericht door Pluisje » di jun 05, 2018 3:05 pm

Evry was weer eens van haar vrijheid aan het genieten. Nu had ik na het eerste deel van de verhuizing een deurtje (nog in de verpakking/karton) van mijn nieuwe keuken op de bovenkant van de kunststoffen kooi gelegd zodat ze er niet uit kon. Maar door de plotselinge ziekenhuisopname stond ik er niet meer stil daarna. Mijn man is later met het opbouwen van de keuken verdergegaan en zo zag hammie dus weer lekker de vrijheid. Gisterochtend belde hij me via WhatsApp: "Je hamster loopt rond. Ze zit achter de koelkast". Hij was bang om haar vast te pakken, een mannenhand kan per ongeluk te hard knijpen. Ik zei haar toch maar te pakken zodra hij aan haar kon komen, ze zit veiliger in haar kooi. De hondjes konden eventueel helpen haar achter de koelkast weg te krijgen. Ik ging een plasje doen en toen ik terug was zei het me dat ik niet bang voor knaagschade hoefde te zijn, hij had haar net dood achter een karton gevonden. Ik heb geen moordmachines thuis rondlopen, dus ze zal een hartaanval gekregen hebben. Ik baalde toen ik het hoorde, net overleden in die 2 minuten. Ze was nog geen jaar. Ik blijf voorlopig zonder hamster, ik weet niet hoe en wat rondom mijn leven.

Joycee
nieuw lid
nieuw lid
Geslacht: Onbekend

Bericht door Joycee » di jun 05, 2018 4:12 pm

Oh wat naar zeg, jeetje,
Wat sneu voor jullie :cry:

RocKal
nieuw lid
nieuw lid
Aantal hamsters: 15

Bericht door RocKal » di jun 05, 2018 4:41 pm

Oh zo erg, sterkte met het verlies

Pluisje
gewaardeerd lid
gewaardeerd lid

Bericht door Pluisje » wo jun 06, 2018 2:04 am

Dank jullie wel. Ik vind het erg voor Evry zelf. Hij heeft haar in haar verblijf gelegd, dus ik heb haar laat op de avond even kunnen zien. Morgen grafje maken, paar aaien over haar lijfje en nog eens kijken en dan gaat de aarde erover. Ik kan haar zelf begraven, ben sinds enkele uren terug van het ziekenhuis.

Pluisje
gewaardeerd lid
gewaardeerd lid

Bericht door Pluisje » do jun 28, 2018 11:52 pm

Voorlopig even geen hamster meer helaas. Een en ander is zo onzeker of nog een vraagteken dat ik niet weet wat ik een hamster te bieden heb of dat mijn man ze moet verzorgen wat ik hem liever niet aandoe. Ik heb wel besloten dat het een dwergje wordt, het liefst een wit vrouwtje. Of een Roborovski. Ik moet eerst eens een paar dingen besluiten en afwachten. Ik zal t.z.t. wel een klein knagertje hebben, dat wel. Rondom de hondjes sta ik ook voor een keuze. Ze wonen nu tijdelijk bij hem met mijn zorg op afstand erbij, maar ze kunnen beter bij mij gaan wonen zodra het kan.

Plaats reactie