Bunny Hamstertraum Basic

(Food) Voor al je vragen/opmerkingen met betrekking tot de voeding van hamsters kun je in dit forum terecht.

Moderators: marika, Anneke

Plaats reactie
EmmaLily
nieuw lid
nieuw lid
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 1

Bunny Hamstertraum Basic

Bericht door EmmaLily » zo sep 06, 2015 2:00 pm

Hallo iedereen,

Heb een paar dagen terug een lading spullen van Zooplus binnen gekregen voor Mees, waaronder een zak voer. Ze eet het tot nu toe goed, maar laat wel de biks liggen. Er zit van alles in, het ziet er echt goed uit. Mag ook wel voor die prijs :bloos: Er zitten zelfs gedroogde meelwormen in :D

Nu is mijn vraag of jullie ervaring hebben met dit voer?

Ik hoor het wel :)

Groetjes Emma en Mees
cloudnine_ Lily
wub Meesje

Adopt don't shop.

Maaike_
Fokker
Fokker
Contacteer:

Re: Bunny Hamstertraum Basic

Bericht door Maaike_ » zo sep 06, 2015 5:51 pm

Ik kende het niet, maar heb het eens opgezocht. Dat er zelfs meelwormen inzitten klinkt goed! Wel prijzig voer tegelijk, maar dat zal z'n reden hebben. Heb je de inhoud qua eiwitten enzo al eens vergeleken met andere, bekendere soorten voer? Misschien interessant!

Nella
stamgast
stamgast
Geslacht: Onbekend

Bericht door Nella » zo sep 06, 2015 8:31 pm

Ik heb dit voer jaren gegeven. Erg prijzig inderdaad (kocht het via Engeland omdat fokkers daar korting kregen, maar alsnog...).

Erg tevreden over het voer, maar ben uiteindelijk naar Vitakraft dwerghamster overgestapt omdat daar beter van gegeten werd en de prijs stukken beter was. Samenstelling vond ik ook prima, helaas is die een paar jaar terug iets veranderd. Maar voer het nu nog steeds.

Dus tja... goed voer, maar of prijs-kwaliteit verhouding het beste is betwijfel ik.
Roborovski's
Ex-Hobbyfokker van de volgende kleuren: wildkleur, recessieve white-face, dominante white-face, wit en gevlekt

Informatieve tekst roborovski's!

marika
Beheerder
Beheerder
Aantal hamsters: 14
Contacteer:

Bericht door marika » vr nov 27, 2015 11:36 pm

Je hebt ook andere voersoorten waar meelwormen in zitten. Ik ben laatst in Duitsland geweest bij Zoozajac daar zag ik het ook staan, maar het is echt ontzettend duur voer. Ik vraag me inderdaad of prijs - kwaliteit wel zo goed zit en of het niet meer komt door het merk.
Ik heb het trouwens nog nooit in het echt gezien of uitgeprobeerd, ook heb ik me nooit verdiept in de samenstelling, dus mijn idee is puur op gevoel gebaseerd ;)

Plaats reactie