Oude hamster RoosVicee

(Food) Voor al je vragen/opmerkingen met betrekking tot de voeding van hamsters kun je in dit forum terecht.

Moderators: marika, Anneke

Plaats reactie
Loki-Phlox
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Geslacht: Vrouw

Oude hamster RoosVicee

Bericht door Loki-Phlox » vr jun 01, 2018 12:48 pm

Hey allemaal!

Ik heb even een vraagje over mijn oude goudhamster Mees, ze is vandaag 2 jaar geworden en dat merk je ook wel aan haar, ze is wat wiebelig, is afgevallen en slaapt meer dan wat ze normaal deed. Nu weet ik dat ratjes die verzwakt of oud zijn soms RoosVicee ferro krijgen (toegevoegd ijzer) en vroeg ik me af of het slim zou zijn om Meesje ook wat te geven, ik denk dat wat ijzer haar goed zou doen. Ik weet echter niet of het mag, kan het ook nergens vinden. Weet iemand misschien of dit mag? Of heb je een andere goeie tip zodat ze zich wat beter kan voelen en nog ouder wordt?

Groetjes van de beestenbende

marika
Beheerder
Beheerder
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 14
Contacteer:

Re: Oude hamster RoosVicee

Bericht door marika » wo jul 18, 2018 9:02 pm

Persoonlijk geef ik de dieren niet snel iets wat voor mensen is. Je hoort ook wel dat er olvarit wordt gegeven o.i.d.
Ik zou zelf vitaminen geven die speciaal zijn gemaakt voor knaagdieren. Een multivitamine bevat alles wat ze nodig hebben. Het is voor ons denk ik bijzonder lastig te zeggen welke vitamine ze missen.

Plaats reactie