Hamstery Pure Colour

(Litters) In dit forum kun je hamster koppels voorstellen en iedereen op de hoogte houden van hun nestjes. Daarnaast vind je er een up to date nesten kalender, voor als je op zoek bent naar een leuk hamstertje.

Moderators: marika, Anneke

Plaats reactie
xDenise
Fokker
Fokker
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 17
Contacteer:

Hamstery Pure Colour

Bericht door xDenise » za jan 02, 2016 8:37 pm

Hallo allemaal,

Helaas heb ik een moeilijke keus moeten maken, al maakt pijn een keus al snel makkelijker.

Begin dit jaar heb ik een heel hoop pijn gehad wat uiteindelijk de uiting van stress was. Hier kwamen
we best laat achter nadat ik al een heel hoop onderzoeken voor reuma in het ziekenhuis had ondergaan.
Uiteindelijk kwamen we achter eventuele stress ..
Het was mijn lichaam die een rem op mijn leven zette omdat het allemaal teveel werd. Nadat ik de stress-bron
had verholpen en helaas mijn vriendinnetje (paard) in limburg heb moeten zetten voor een langdurige vakantie, is de
pijn weggetrokken.

Helaas is de pijn weer terug en ben ik gaan zoeken naar de stress-bon. Helaas is de keus daar gekomen dat
ik stop met de Hamstery. Het lukt niet meer om dit vol te houden naast een 40-uur baan, twee honden waar
ik meer mee wil gaan doen en straks mijn paard die ik ook heel graag terug wil halen.

Op een begeven moment zal ik geen koppels meer maken en dan zullen er geen nieuwe jongen meer geboren
worden. De definitieve datum is 1 juni 2016. Dan wordt er gewoon niets meer geboren.
Eventueel zullen hier en daar wat volwassen hamsters verhuizen mocht ik daar mensen gelukkig mee maken,
maar verder zal alles hier oud worden en overlijden. Daarna zie ik wel weer verder hoe het leven er uit ziet .....

Ik wil iedereen graag bedanken voor de afgelopen twee jaren. Voor de steun en toeverlaat. Voor het mogen aanschaffen
van prachtdiertjes en voor het mogen geven van mijn Pure Colour's. Bedankt voor alle gezelligheid, voor alle informatie
en adviezen.
Bedankt voor álles!

Ik hoop dat men mijn keus kan begrijpen ..
Het is niet zo zeer het hebben van hamstertjes ... het is alles wat er bij komt kijken. Van intensief emails beantwoorden
tot aan het schoonmaken van ruim twintig hokken. Vooral dit laatste is niet zonder pijn en dat vreet ook nog eens een berg
aan energie ... die combinatie kan ik niet meer maken.

Het is zo helaas ... ga ik ooit verder? Geen idee .... ooit wellicht? Ooit?
Voorlopig gaat er een rem op. Een punt achter. En we zien wel waar het schip ons brengt ;)

Nogmaals .... bedankt voor alles! <3

Groetjes,
Denise

Hamstery Pure Colour

Edit: Toch gaan we verder! :) Sinds 1 mei 2016.
Laatst gewijzigd door xDenise op do nov 17, 2016 8:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hamstery Pure Colour, hobby fokkerij omgeving Rotterdam.
Hamsterscaping, het creëren van een natuurlijke leefomgeving.
www.HamsteryPureColour

sophie
Fokker
Fokker
Aantal hamsters: 8
Contacteer:

Re: Hamstery Pure Colour gaat stoppen

Bericht door sophie » za jan 02, 2016 10:07 pm

Wat jammer om te horen, Denise :(
Maar alle begrip voor deze ongetwijfeld moeilijke en wijze keuze: je gezondheid is het allerbelangrijkste!!!
Afbeelding Kleine hobbyfokkerij van Russische dwerghamsters

http://www.hamsterysophie.nl

Maaike_
Fokker
Fokker
Contacteer:

Bericht door Maaike_ » zo jan 03, 2016 12:48 pm

Ook al op Facebook gezien, maar jeetje wat jammer zeg. Wel ontzettend knap dat je deze keuze hebt gemaakt!

silvia
Fokker
Fokker
Aantal hamsters: 23
Contacteer:

Bericht door silvia » do jan 07, 2016 10:42 am

sterkte had het op facebook ook al gelezen en blijf genieten van de dingen waarvan je nog kunt genieten
Groetjes silvia
fokster van russische dwerghamster
Afbeelding

xDenise
Fokker
Fokker
Aantal hamsters: 17
Contacteer:

Bericht door xDenise » ma mei 23, 2016 8:47 pm

Het is ondertussen al wel weer bekend onder de mensen, maar dit topic staat er nog steeds.

Hamstery Pure Colour gaat toch nog even rustig door ;)
Hamstery Pure Colour, hobby fokkerij omgeving Rotterdam.
Hamsterscaping, het creëren van een natuurlijke leefomgeving.
www.HamsteryPureColour

Plaats reactie