[rus] foto's Valentijnsnestje welke kleuren worden dit??

(Litters) In dit forum kun je hamster koppels voorstellen en iedereen op de hoogte houden van hun nestjes. Daarnaast vind je er een up to date nesten kalender, voor als je op zoek bent naar een leuk hamstertje.

Moderator: marika

Plaats reactie
Anna798
nieuw lid
nieuw lid
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 2

[rus] foto's Valentijnsnestje welke kleuren worden dit??

Bericht door Anna798 » di feb 17, 2015 11:48 am

Afbeelding

Afbeelding

Hier de eerste foto's van ons Valentijnsnestje heart_ ! De kleintjes zijn nu vier dagen oud.

Het lijkt mij dat ze er heel goed uitzien, maar omdat het ons allereerste nestje rusjes is ben ik benieuwd of jullie dit ook vinden!

Kan iemand al zien welke kleuren dit worden? Zo te zien zijn er drie vrij donker, en twee wat lichter. De lichte lijken iets kleiner en liggen wat meer onderop. De donkere kleintjes lijken echt zwart, wordt dit misschien (blauw) wild kleur of echt zwart? Mijn dochter Chris en ik kennen de verschillende kleurslagen alleen van de foto's op internet...

Er staat hier boven ook een foto van de ouders. Papa Olli (bl. wildkleur) heb ik meteen weggehaald na de bevalling. Olli komt van een hamstery in Groningen en Pippi van de fam. Braak, maar ik heb toen niet gevraagd wat de kleur van hun ouders waren. Spannend dus wat het gaat worden! Belangrijkste is natuurlijk dat het goed blijft gaan met de kleintjes.

Alvast bedankt voor jullie reacties en we blijven natuurlijk zo nu en dan foto's plaatsen. Erg leuk om dit mee te maken! Doeg,
Anna en Chris heart_
Laatst gewijzigd door Anna798 op do feb 19, 2015 12:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes van Olli en Pippi coolpeace_

silvia
Fokker
Fokker
Aantal hamsters: 23
Contacteer:

Re: [rus] foto's Valentijnsnestje welke kleuren worden dit??

Bericht door silvia » di feb 17, 2015 2:03 pm

ik vermoed dat de donkere wildkleur worden, de lichte kunnen mandarijn worden of pearl mandarijn de kleintjes zien er op zich goed uit hoor
Groetjes silvia
fokster van russische dwerghamster
Afbeelding

Anna798
nieuw lid
nieuw lid
Aantal hamsters: 2

Re: [rus] foto's Valentijnsnestje welke kleuren worden dit??

Bericht door Anna798 » do feb 19, 2015 12:51 pm

Bedankt voor het meekijken Silvia! Ik ben er inmiddels achter hoe ik de foto's op het forum zelf kan zetten door ze te verkleinen. Morgen maak ik weer even wat foto's.
Groetjes van Olli en Pippi coolpeace_

Plaats reactie