[rob] Casanova's A-nest Apollo x Evie

(Litters) In dit forum kun je hamster koppels voorstellen en iedereen op de hoogte houden van hun nestjes. Daarnaast vind je er een up to date nesten kalender, voor als je op zoek bent naar een leuk hamstertje.

Moderator: marika

Plaats reactie
TalithaR
nieuw lid
nieuw lid
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 27
Contacteer:

[rob] Casanova's A-nest Apollo x Evie

Bericht door TalithaR » ma mei 13, 2019 9:57 pm

De Robo's hebben er dit jaar nog niet echt zin in gehad, maar op 7 mei is dan toch het eerste nestje van 2019 geboren bij mij.

De vader van dit nestje is mijn prachtige wildkleur vent Apollo. Hij is vorig jaar bij mij geboren en echt mijn grote knuffelbeer. Het is een enorme goedzak en vindt eigenlijk alles wel prima. Op foto's komt het niet heel goed over, maar hij is voor een Robo vrij groot. Hij is helemaal verliefd op zijn baby's en ligt het liefste de hele dag bovenop ze. Heerlijk om naar te kijken.
Afbeelding

Evie is een wildkleur dame met een flink karakter. Ze is heel lief, maar als ze ergens genoeg van heeft laat ze dat overduidelijk merken. Ze is een bezig bijtje en kan eigenlijk niet stil zitten. De hele dag op het nest zitten is ook niet voor haar weggelegd, ze is veel liever bezig met andere dingetjes. Toch heeft ze een goed moederinstinct en racet ze naar haar jongen als ze roepen.
Afbeelding
Overigens piest ze ook enorm in het rad en dat is goed te zien XD

Het nestje bestaat uit 4 wildkleur kleintjes. Ze hebben een flink volume en daar maken ze goed gebruik van. Vandaag heb ik de eerste foto kunnen maken en ik ben verliefd wub
Afbeelding

Weet iemand of er nog een nestenkalender is? Ik kan hem namelijk nergens meer vinden.
Hamstery Casanova
Kleinschalige hobbyfokker van Roborovski dwerghamsters

Groetjes van mij en de hamsters! happy_

TalithaR
nieuw lid
nieuw lid
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 27
Contacteer:

Re: [rob] Casanova's A-nest Apollo x Evie

Bericht door TalithaR » zo jun 09, 2019 1:17 am

Inmiddels zijn de kleintjes, helemaal niet klein meer! Ze groeien hun moeder al bijna voorbij, terwijl die toch niet klein is. Vandaag zijn ze op zichzelf gaan wonen. Dat werd tijd aangezien er ook al een tweede nestje ligt, en deze meesnoepen van de melk. Met als resultaat dat het tweede nestje toch wat te klein is.

Afbeelding
Zijn ze niet enorm knap? heart_

Van dit nestje zijn nog 2 mannen te reserveren. Een mooi koppeltje dus, al mogen ze ook apart weg.
Ze kunnen bij mij thuis opgehaald worden, of mee naar de exoknaag van 23 juni.
Hamstery Casanova
Kleinschalige hobbyfokker van Roborovski dwerghamsters

Groetjes van mij en de hamsters! happy_

Plaats reactie