[syr] Nest opvang Syr

(Litters) In dit forum kun je hamster koppels voorstellen en iedereen op de hoogte houden van hun nestjes. Daarnaast vind je er een up to date nesten kalender, voor als je op zoek bent naar een leuk hamstertje.

Moderator: marika

Plaats reactie
TalithaR
nieuw lid
nieuw lid
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 27
Contacteer:

[syr] Nest opvang Syr

Bericht door TalithaR » ma mei 13, 2019 10:47 pm

Ongeveer twee weken terug heb ik een opvang Syr opgehaald. Wij hadden nog een plekje over voor een Syr nadat twee maanden geleden ons opaatje overleed. Ik heb meerdere keren hardop gezegd dat er geen Syren meer in huis komen, dat is niet helemaal volgens plan gegaan. Toen ik haar van de kooi waarin ze kwam, naar haar nieuwe kooi over wilde zetten kwam ik erachter dat ze niet alleen was gekomen. Ik ga jullie de rest van het verhaal besparen, maar op 2 mei zijn er 9 ukken geboren. Ze zijn inmiddels 11 dagen oud en gaan er regelmatig vandoor, waar hun moeder het niet mee eens is. Het zijn echte vreetzakkies en hebben nu al de voorkeur voor andijvie. Ze zijn heel muzikaal, soms piepen ze zo hard dat de tv niet meer te horen is XD

Afbeelding

Afbeelding
Niet scherp, maar dat gaapje cloudnine_

Afbeelding
Een foto van mama mag natuurlijk niet ontbreken. Er werd mij verteld dat ze “gemeen” is en bijt. Hier merk ik helemaal niets van, ze is enorm lief!
Hamstery Casanova
Kleinschalige hobbyfokker van Roborovski dwerghamsters

Groetjes van mij en de hamsters! happy_

Plaats reactie