rietendakje zelf maken of ergens kopen ?

(kooi knutsel hoekje) Zelfgemaakte hamsterspullen, verblijven, speeltjes, accessoires etc. Voor alle leuke dingen die je zelf voor je hamster in elkaar hebt geknutseld of wilt knutselen.

Moderator: marika

Plaats reactie
Hamsterdammer
nieuw lid
nieuw lid
Geslacht: Onbekend

rietendakje zelf maken of ergens kopen ?

Bericht door Hamsterdammer » do okt 17, 2013 11:18 pm

Dus ik loop het internet af te struinen naar een tip of instructie document / video over het maken van een kleine strooien / rieten dakje voor op een torentje dat ik aant maken ben... heb dus bij een dierenwinkel een groot cavia huisje gevonden met precies zo een dak, maar die was te groot dus kon ik niet gebruiken. Ik heb wat Frafisa ofzo garen achtig iets gekochtom zelf mee aan de slag te gaan , maar kan nu dus zo snel geen instructies vinden op internet.

Mij maakt het opzicht niet zoveel uit . of het nu kant en klaar is of , dat ik het zelf moet maken , als het er maar komt.

ik heb al de tip gehad dat het materiaal dat ik heb gekocht gevaarlijk zou kunnen zijn, omdat het misschien tegen schimmel geinpregneerd kan zijn , als dat zo is , is dat niet echt gevaarlijk, want het dag zit toch boven knaag bereik .. :)

Ik zoek dus iemand die ervaring heeft met het bouwen van rieten dakjes , iemand die weet waar ik die dingen kan bestellen op internet of in welke winkels, OF iemand die me kan helpen aan een instructie boekje / document / video ...

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen , kan ik namelijk weer verder !!

Groetjes ,...

Hamsterdammerrrrr !

elvis de 1e
lid
lid
Geslacht: Onbekend

Re: rietendakje zelf maken of ergens kopen ?

Bericht door elvis de 1e » za jul 19, 2014 10:48 pm

Uit eigen ervaring zoek je of koop je paar takjes Met wat ijzer draaden dan heb je een dakje

Plaats reactie