Hamster bijt ineens

(handling) Alles m.b.t. de omgang, het gedrag en het tam maken van je hamster.

Moderators: Pluisje, marika

Plaats reactie
Kaybee
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Geslacht: Vrouw

Hamster bijt ineens

Bericht door Kaybee » za nov 16, 2019 2:00 pm

Hallo allemaal,

Ik heb nu al 7 maanden een fantastisch lieve en leuke hamster genaamd Leia. (Ja van Star Wars ja)

2 weken geleden zijn we met haar naar de dierenarts gegaan om haar nagels bij te knippen. Ze is namelijk zo ontzettend actief dat ik het zelf niet aan durfde. In haar kooi heeft ze voldoende gelegenheid tot het slijten van haar nagels, maar toch werden ze redelijk lang. Bij de dierenarts beet ze voor het eerst, ze heeft altijd wel een beetje geknabbeld om te kijken of we eten in onze handen hadden, maar echt bijten deed ze nooit. Nu bij de dierenarts dus ineens wel. neenee_

Ook hebben we haar kooi in een andere kamer gezet omdat deze wat warmer is. (Van een extra slaapkamer naar de woonkamer)

Ze heeft mijn vriend en mij nu allebei een keer gebeten totdat we bloed hadden. Ik ben echt niet blij omdat ik heel erg veel tijd en energie in het tam maken heb gestopt en tot 2 weken geleden was dit me ook prima gelukt. Hebben jullie tips? Ideeën? Ik wil mijn lieve schattige niet bijtende meisje graag terug.

P.s.
Haar kooi is behoorlijk groot, dus het is niet dat de kooi te klein is en ze zich verveelt.

Plaats reactie