was het aaien fijn, of juist niet?

(handling) Alles m.b.t. de omgang, het gedrag en het tam maken van je hamster.

Moderators: marika, Anneke

Plaats reactie
Rickydemooij
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Geslacht: Vrouw

was het aaien fijn, of juist niet?

Bericht door Rickydemooij » vr apr 15, 2016 10:18 pm

Hi allemaal! Zal mij even kort voorstellen. Ik ben Ricky, ik ben 19 jaar en nu bijna 2 maanden in bezit van Daisy, een rusje. Daisy leeft in een mini duna met loopwiel, zelfgemaakte wcrol brug, een slaaphuisje, een zandbakje waar ze niks van moet weten en een pluk wc papier. En natuurlijk voerbakjs, waterflesje, dikke laag houtmot en een pluk hooi in haar slaaphuis. Daisy is nu 3 tot 4 maandjes oud en is een nieuwsgierig diertje. Echter is ze nog niet handtam en zit ze (nog) niet graag op de hand. Ze is heel lief en ik heb veel geduld om haar handtam te krijgen.

Nu naar mijn vraag; Als ik mijn hamster op het ene moment aai dan loopt ze gewoon door, want wat doet die enge hand nou.. Maar bang is ze er niet voor, dat kan je zo zien. Nu is het wel al voor de 3e keer gebeurt dat ik haar lekker ga aaien, en dat ze lekker in slaap valt tijdens het aaien. Maar k vroeg me af, vind ze het aaien nu fijn of gaat ze dan gewoon slapen omdat ze daar zin in had?

Veer
Super Mega Lid
Super Mega Lid
Aantal hamsters: 4

Re: was het aaien fijn, of juist niet?

Bericht door Veer » do apr 21, 2016 8:24 pm

Lijkt mij dat ze zich dan gewoon prettig voelde door het aaien en daardoor zeer relaxt in slaap is gevallen. :)

Nana-coco
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Bericht door Nana-coco » za okt 29, 2016 5:03 pm

Ik aai mijn hamster ook vaak en ik merk dat ze het meestal gewoon negeert en door gaat met wat ze deed. Ik geloof niet dat ze het vervelend vindt en als jouw hamster dat ook heeft denk ik niet dat het kwaad kan...

marika
Beheerder
Beheerder
Aantal hamsters: 14
Contacteer:

Bericht door marika » zo okt 30, 2016 12:04 pm

Vinden ze wel lekker hoor om geaaid te worden :D

Plaats reactie