Witje is goed aangedikt

(Breeders Corner) In dit forum kun je terecht met al je vragen/opmerkingen/problemen die te maken hebben met de voortplanting, koppeling en het fokken met hamsters in het algemeen.

Moderators: marika, Anneke

silvia
Fokker
Fokker
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 23
Contacteer:

Re: Witje is goed aangedikt

Bericht door silvia » do aug 31, 2017 1:59 pm

nou dat is het echt niet hoor zeker niet voor een zwanger vrouwtje om die er zo vaak uit te halen
echt niet doen hoor een x per dag of per 2 dagen is voldoende ik weeg zelfs in de laatste week van de dracht nog maar 1 keer want de laatste dagen laat ik ze echt lekker met rust
Groetjes silvia
fokster van russische dwerghamster
Afbeelding

Pluisje
gewaardeerd lid
gewaardeerd lid
Aantal hamsters: 2

Bericht door Pluisje » do aug 31, 2017 3:29 pm

Beetje teveel gewogen, ja. Maar het zijn in elk geval erg gewenste hamstertjes, zo te lezen, :). Veel succes met het nestje.

Evelyn
lid
lid
Aantal hamsters: 6

Bericht door Evelyn » vr sep 01, 2017 10:59 am

Ow, ok. Ik doe mijn best nu om 1x te wegen, maar het blijven er voorlopig nog 2 blijkbaar :s... gelukkig is witje zo lief... mag haar zonder problemen kusjes geven en aaien... bij de andere moet ik dit niet proberen hoor :p... die gaan mij zeker op mijn plaats zetten, vooral snow white :0... aw... op het laatste van haar zwangerschap wil ik haar ook met rust laten (in de mate dat ze gerust gelaten wil zijn van mij) alleen weet ik totaal niet waar ik moet letten. Vandaag woog ze 45 gram is 10 gram tegenover niet zwanger dagje... hihi en jaaaaa die lieve witje juniors zijn zeer welkom, de papa is ook heel lief voor haar... bouwt mee aan haar nest, heeft kusjes, laat haar door in de buis... bijt mij niet :D... weet ook niet wanneer ik het mannetje moet scheiden van haar... Dit allemaal doordat ik niet weet wanneer haar bevalling zal komen :s... En dank u voor de succes wensen met het nestje :) ik zal zeker fotootjes erop zetten :)

Plaats reactie