Vraag over reizen met hamster

(General) Voor de algemene zaken m.b.t. hamsters die je niet in de andere forums kunt plaatsen. Algemene hamster vragen, opmerkingen, verhalen etc.

Moderators: marika, Anneke

Plaats reactie
Denisevwx
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Geslacht: Vrouw

Vraag over reizen met hamster

Bericht door Denisevwx » vr jun 03, 2016 11:47 pm

Hallo,

Ik ga 4 maanden werken in Denemarken en wil mijn hamster meenemen want het is een lange tijd. Zou dit een probleem kunnen zijn? De hamster wordt dan vervoerd in een groot hok waar hij gewent is met zijn eigen slaap hokjes etc en bij elke stop er uit gehaald voor frisse lucht. Misschien tips of iets wat nog meer kan helpen? Alvast bedankt!

silvia
Fokker
Fokker
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 23
Contacteer:

Re: Vraag over reizen met hamster

Bericht door silvia » za jun 04, 2016 10:36 am

pas op als je je hamster in zijn eigen hok vervoerd dat de spullen die erin zitten niet los staan want als er onverwacht geremd moet worden of wat dan ook dan kunnen de losse onderdelen je hamster bezeren
zelf zou ik kiezen voor een wat grotere reisbox om de hamster in te vervoeren tijdens de reis en dan ter plekke weer lekker in zijn eigen hok zorg in ieder geval voor voer en water ( dit kan in de vorm van komkommer als je geen waterflesje kunt bevestigen )
Groetjes silvia
fokster van russische dwerghamster
Afbeelding

TrippyHamster
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Geslacht: Man

Re: Vraag over reizen met hamster

Bericht door TrippyHamster » za jun 04, 2016 6:32 pm

ik reis soms wel 2 uur lang met de trein met een transportbak met mn hamster, je moet het vooral in de ochtend of middag doen dan slapen ze en hoeven ze geen wiel ofzo

Plaats reactie