Nieuwe hamster!

(General) Voor de algemene zaken m.b.t. hamsters die je niet in de andere forums kunt plaatsen. Algemene hamster vragen, opmerkingen, verhalen etc.

Moderators: marika, Anneke

Plaats reactie
frodo_
nieuw lid
nieuw lid
Geslacht: Vrouw

Nieuwe hamster!

Bericht door frodo_ » za feb 06, 2016 9:11 pm

Heee!

Ik weet niet of dit het goede topic is, maar ik heb vandaag mijn nieuwe hamster gekocht! Mijn vader wilde liever niet te ver rijden voor een fokker, maar de dierenwinkel hier in de buurt verzorgt de dieren vrij goed. Het is een rusje geworden met een hele aparte kleur. Aan de voorkant is hij/zij (ik weet het geslacht nog niet) een beetje mandarijn kleurig (denk ik, beetje geel-oranje-beige?) en achteraan wat grijziger. Vanaf het begin was hij/zij heel nieuwsgierig en liep al over mijn hand in de dierenwinkel!

Er was wel iets vreemds aan de hand in het hamsterhok, want toen we de winkel binnenkwamen zagen we een rusje een andere rus opeten... Ik had er iemand bij gehaald, dus sinds vandaag zit de wat agressievere hamster apart. De hamsters zijn ook al vijf weken oud, dus wat mij betreft worden ze allemaal uit elkaar gehaald... Maar goed, kan gebeuren.

De nieuwe hamster is nog wat bang, dus ik laat hem/haar maar gewoon een paar daagjes wennen. Ze is al wel een paar keer uit het huisje gekomen om wat rond te kijken door de kooi, maar daarna snel weer terug rennen haha!

Ik weet dus het geslacht nog niet, maar ik weet ook nog geen naam. Iemand een suggestie?

Ik zal snel proberen een foto te plaatsen!

Groetjes!

silvia
Fokker
Fokker
Aantal hamsters: 23
Contacteer:

Re: Nieuwe hamster!

Bericht door silvia » za feb 06, 2016 9:20 pm

veel plezier met je nieuwe hamster,
in de dierenwinkel hadden ze ze allang uit elkaar moeten halen waarschijnlijk zitten er ook mannen en vrouwen bij elkaar en krijg je straks ook nog inteelt
Groetjes silvia
fokster van russische dwerghamster
Afbeelding

marika
Beheerder
Beheerder
Aantal hamsters: 14
Contacteer:

Re: Nieuwe hamster!

Bericht door marika » za feb 06, 2016 10:25 pm

Jeetje ik denk ik lees niet goed ... " opeten" ? De dierenwinkel leren het niet jammer genoeg :(

Ahaeel veel plezier met je hamstertje!!

Plaats reactie