Update van Elsie en mij =)

(General) Voor de algemene zaken m.b.t. hamsters die je niet in de andere forums kunt plaatsen. Algemene hamster vragen, opmerkingen, verhalen etc.

Moderators: marika, Anneke

Plaats reactie
Stebbie
lid
lid
Geslacht: Onbekend

Update van Elsie en mij =)

Bericht door Stebbie » wo nov 11, 2015 9:52 pm

Hallo allemaal!

Ik wilde even een update plaatsen van mijn Rusje Elsie.
Ze is ondertussen 2 jaar maar nog volop actief! Ze is nog steeds erg ondeugend en lekker eigenwijs. Ik heb dan ook mijn hamster ren weg kunnen geven omdat mevrouw had uitgevonden hoe ze daar uit moest klimmen.... (Was alweer een tijdje terug hoor). Ze krijgt zo ongeveer alles wat haar hartje begeert en dat vindt ze volgens mij allemaal prima!!! ^^ Ik weet dat ze nu in de categorie "ouder" valt maar ik hoop dat ik nog een flinke tijd van haar mag genieten. ^^

Ik ben persoonlijk ook over mijn "Zieke hamsters" trauma heen gekomen. Ik had Kinji zijn oude kooi verkocht zodat ik niet in de verleiding kwam om een ander hamstertje te kopen. Het begint nu toch weer te kriebelen dus ik heb besloten toch weer een Hamster erbij te nemen. Dit keer een Syrtje.
Ik krijg zowel de kooi als hamster van mijn vriend voor kerst dus ik moet nog heel even wachten. Maar hierdoor kan ik alles wel rustig voorbereiden.
De kooi heb ik al binnen maar die is na controle weer ingepakt omdat die straks onder de boom moet (hamsterkooi Alaska van zooplus).

Ik denk dat ik gewoon een beetje pech heb gehad met mijn hamsters.... Ik wil wel voor de toekomst een goede dierenarts voor mijn knaagjes zoeken. Dan ben ik daar ook meer gerust in. Ik zat zelf te denken aan de dierenarts die ik vroeger ook voor mijn luipaardgekko's had. Maar suggesties hoor ik graag (omgeving Rotterdam).

Plaats reactie