Mijn nieuwe hamster en onze hond

(General) Voor de algemene zaken m.b.t. hamsters die je niet in de andere forums kunt plaatsen. Algemene hamster vragen, opmerkingen, verhalen etc.

Moderators: marika, Anneke

Plaats reactie
Rietvandessel
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Geslacht: Vrouw

Mijn nieuwe hamster en onze hond

Bericht door Rietvandessel » za feb 09, 2019 10:23 pm

Hoi, ik heb sinds vandaag een russische dwerghamster. Snel vandaag een nieuw verblijf gaan kopen omdat ik op de pagina zag dat mijn hokje veel te klein zou zijn. Dat is goed in orde nu. Het zit enkel dat ik 4 honden in huis heb. Een van onze honden is een vizlsa, een jachthond dus. Heb jij enig idee hoe ik het contact makkelijker kan leggen? Ik heb ze allemaal aan de transportbox laten ruiken en ze waren er bij als is het verblijf heb in orde gemaakt en Mitje er heb in gezet. Echter blijft onze vizsla viseren op het hok...

syrtjerusje
nieuw lid
nieuw lid
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 6

Re: Mijn nieuwe hamster en onze hond

Bericht door syrtjerusje » zo feb 10, 2019 6:32 am

ja dat is hier ook een probleem hoor,heb ook 4 honden en 6 hamsters die dus boven staan,wilde er graag eentje beneden,maar ,heb ook van die honden die helemaal gek worden van een beestje,mijn vorige 4 honden ook herders lieten ze gewoon met rust,dus ja ,misschien is het wennen maar als je weg bent???,wat gebeurt er dan,dus misschien toch maar veilig wegzetten,ik neem zelf geen risico,en een visla is idd nog wat anders.
dus kan je niet echt helpen helaas :?

Plaats reactie