Dierenwinkel Review

(General) Voor de algemene zaken m.b.t. hamsters die je niet in de andere forums kunt plaatsen. Algemene hamster vragen, opmerkingen, verhalen etc.

Moderators: marika, Anneke

Plaats reactie
marika
Beheerder
Beheerder
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 14
Contacteer:

Re: Dierenwinkel Review

Bericht door marika » ma jan 19, 2015 6:47 pm

http://www.TerrariumGigant.nl

Opgelicht door terrariumgigant.nl

Ik heb helaas zeer slechte ervaring met deze webwinkel. Ik heb voor de hamsters houdertjes laten maken. De houdertjes waren van zeer slechte kwaliteit, zeer scherpe randen en het schaafsel zat er nog aan (metaal). Ik heb in overleg de houdertjes retour gestuurd en daarna nooit meer gehoord. De houderjtes zijn is in september retour gestuurd en pas nu is het me gelukt om een reactie te krijgen. Ze zouden deze niet hebben ontvangen. Ze zijn weldegelijk aangekomen, dit is te zien in de track en trace en de beste man heeft maar liefst 4 maanden niets van zich laten horen. Ik vind het bijzonder jammer want ik ben €90,- kwijt :( Mensen oppassen dus

https://www.facebook.com/terrariumgigan ... sk=reviews

Als er geen oplossing komt ga ik aangifte doen wegens verduistering.

edit: Ik heb een recensie op facebook geschreven en die heeft hij gewoon verwijderd. Wat een oplichter zeg bah

Zootje
gewaardeerd lid
gewaardeerd lid
Aantal hamsters: 5

Bericht door Zootje » zo jan 25, 2015 10:03 am

Jeetje wat rot Marika!!! omg_ Als ik jou was zou ik ook naar de politie stappen. Want €90 is niet niks.
Groetjes Zoë
Russische dwerghamster: Basje
Campbelli dwerghamsters: Gijsje, Donny & Flynn
---------------------------------
Slaap zacht
Bailey, Mouse, Alice, Nova, Neytiri

marika
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door marika » zo jan 25, 2015 10:49 am

Zootje schreef:Jeetje wat rot Marika!!! omg_ Als ik jou was zou ik ook naar de politie stappen. Want €90 is niet niks.
Is idd al gebeurd. Al met al 100 euro kwijt. Ik heb hier een topic over geopend in nestjes ;)

Blog: http://www.derussischedwerghamster.nl/b ... gigant-nl/

Noelle
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Bericht door Noelle » ma feb 09, 2015 5:42 pm

Stelo Brunssum .
Wat een stinke rotzooi daar.
De raten , hamsters , konijnen etc zitten daar in erbarmelijke omstandigheden. ..geen woorden voor

Poes
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Bericht door Poes » di dec 05, 2017 9:51 pm

Pet Supply Store Jumper (Groningen) is vreselijk. Zij hebben rustig backflipping hamsters, hamstertjes die maar blijven knikkebollen en omvallen... Kan een eenmalig ding zijn geweest, want na dat gezien te hebben, ben ik er nooit meer geweest.

RocKal
nieuw lid
nieuw lid
Aantal hamsters: 3

Bericht door RocKal » wo dec 06, 2017 1:00 am

Maxi Zoo (België - Provincie Antwerpen - Turnhout)

- Erg vriendelijk personeel (kom er al jaren voor honden materiaal)
- Alle beestjes zien er goed uit, geen afwijkend gedrag te zien
- Werken met quarantaine
- Zetten geen verschillende leeftijden bij elkaar om gevechten te voorkomen
- Zijn zeer voorzichtig met het uithalen van hamsters, correcte manier van oppakken
- Geven automatisch info bij het aankopen van een Rusje (deze mogen niet samen)
- Alle beestjes zitten in ruime hokken, de hamsters wat krapper (ik gok 50x30) maar dat is natuurlijk maar tijdelijk tot ze een baasje krijgen
- Men 1ste Robo van daar is gewoon rustig en tam vanaf de start, echt een dropje
- Men 2de Robo van daar is eerder 'typisch Robo' maar niets mis mee, gezond vrouwtje
- Men Rusje van daar was na een dagje wennen gewoon zo op te pakken zonder probleem en vertoont geen zichtbare hybride kenmerken
- Wel niet zoveel hamsterspulletjes dus ik koop alles online
- De meeste kooien zijn correct qua grootte, al hebben ze er niet heel veel

Sinds ik het bestaan van Exoknaag heb ontdekt ga ik géén diertjes meer van daar kopen, ik verkies toch een hamstery.
In België is het gewoon heel moeilijk om een hamstery / hamsteropvang te vinden.
Maar al bij al lijkt alles zeer zeker in orde. Nu nog afwachten hoe oud men hamsters worden natuurlijk.

RocKal
nieuw lid
nieuw lid

Bericht door RocKal » wo dec 06, 2017 1:09 am

De Kardinaal (België - Provincie Antwerpen - Turnhout)

Een aantal jaren terug kwam ik er voor het eerst en het stonk er als de pest. Het eerste wat ik zag was een stuk of 10 cavia's in een hok van 80x40 ongeveer. Heb me direct terug omgedraaid en buiten gelopen. Ben het beeld nooit vergeten.

Enkele maanden terug was men Robo'tje zijn looprad kapot dus ging ik naar Maxi Zoo voor een nieuwe maar ze hadden er geen meer.
Omdat ik niet wou dat men Robo'tje een nacht zonder looprad moest doen besloot ik toch maar weer naar De Kardinaal te gaan.
Er zaten geen beestjes meer maar de winkel is nog steeds muf. Alles is op elkaar gepakt, je kan er amper je kont keren!
Hadden ook enkel 2 goedkope loopradjes van Ferplast die onder het stof vandaan werden gehaald.

Gewoon wegblijven :?

Pluisje
gewaardeerd lid
gewaardeerd lid

Bericht door Pluisje » wo dec 06, 2017 1:35 am

Hi hi, dat laat me denken aan een winkel in Limburg. Ook alles op elkaar gepropt en lastig om je kont te draaien. En toen ik in handen had wat ik zocht en bij de kassa ging staan zag ik dat er eentje een vogelspin in een plastic bakje bij de kassa neerzette. Ieh, wegwezen. Pluis legde snel neer wat ze had willen afrekenen en verliet meteen de winkel. Ze hebben me nooit meer teruggezien. Waar die krengen zitten zijn ze meteen een klant kwijt. De slechtste dierenwinkel die ik ooit heb gezien was ergens in Hasselt, in of bij het centrum. Een minivarkentje onder de schurftmijt herinner ik me nog en de hondjes die tegen de ramen aan sprongen: "Neem me mee". Nog een hele serie aan andere dieren, maar die zijn me minder goed bijgebleven. Ik heb het minivarkentje wel nog lang in gedachten gehad.

marika
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door marika » wo dec 06, 2017 8:26 am

Hier is de Tuinscala overgenomen door Huis en Tuin. Alle looptadje die ze van mij hebben gekregen zijn weg en er staan van die metalen radjes in het hok 😢

Pluisje
gewaardeerd lid
gewaardeerd lid

Bericht door Pluisje » wo dec 06, 2017 5:16 pm

Nou, lekker voor ze, al die grote gaten erin. Lijkt me niet zo handig, :(.

Plaats reactie