Minder activiteit op het forum

(General Hamsterforum business) Voor vragen, opmerkingen, verzoeken of klachten m.b.t. het Hamsterforum.

Moderators: marika, Anneke

Gesloten
HamHammie
nieuw lid
nieuw lid
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 1

Minder activiteit op het forum

Bericht door HamHammie » do jun 18, 2015 7:24 pm

Hallo,

sorry maar ik ga weg van dit forum. er wordt bijna nergens op gereageerd terwijl ik op een ander forum vrij wel snel veel leuke en informatieve reacties krijg. vind dit best wel zonde van mijn tijd elke keer. shrug_
Laatst gewijzigd door Janneke G op do jul 16, 2015 11:04 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topic verplaatst en titel aangepast

silvia
Fokker
Fokker
Aantal hamsters: 23
Contacteer:

Re: Sorry

Bericht door silvia » do jun 18, 2015 8:34 pm

het is heel raar maar de laatste tijd krijg ik helemaal geen meldingen meer van het forum als er berichten geplaatst zijn als ik die niet krijg kijk ik ook niet en kan ik dus ook niet antwoorden nu zag ik dit bericht toevallig omdat ik wat opzocht vandaar dat ik even reageer
Groetjes silvia
fokster van russische dwerghamster
Afbeelding

Katrien
nieuw lid
nieuw lid

Sorry

Bericht door Katrien » do jun 18, 2015 8:56 pm

jammer

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Kiwi
stamgast
stamgast
Aantal hamsters: 7
Contacteer:

Bericht door Kiwi » do jun 18, 2015 9:18 pm

Ik denk dat het feit dat er minder ge-antwoordt word meerdere redens heeft.
-In de lente hebben volwassenen veel meer werk als in de winter. Zoals tuin onderhoud ,lentepoets.
-De studenten gaan naar de examentijd.
Binnekort is het vakantie .
Yoepi !
Tinny, Snowy, Yelly, Billy, Blinny ,Blossom Immy ,Tweeky ,Mini-Be

Site over mijn hamsters;
Update ,nieuwe link
http://hamster-land-kiwi.jimdo.com/
Hermia , Hélia en Fluffy de cavias

HamHammie
nieuw lid
nieuw lid

Bericht door HamHammie » vr jun 19, 2015 12:59 pm

ik heb ook werk een een huishouden.................................. happy_

Bibi
lid
lid

Bericht door Bibi » za jun 20, 2015 7:56 pm

Ik heb hetzelfde. Er wordt niet meer gereageerd als je iets post. Jammer.
Likjes van rusje Midas (16- 12- 2016)

Rip:
Syr Jp (mei 2014 - 20- 05- 2016)
Syr Pip (19-10-2014 - 21-01-2017)
Rus Bibi (21-07-2014 - 08- 02- 2017)

xDenise
Fokker
Fokker
Aantal hamsters: 17
Contacteer:

Bericht door xDenise » zo jun 21, 2015 11:49 am

Ken het probleem hoor :) In mijn nestentopics word sinds kort (nadat ik een tijdje ben weggeweest en ben gestopt als mod) ook niet meer gereageerd. Zal wel een reden voor zijn!

Ach, je zit hier voor je eigen plezier toch? :) Gewoon zelf lekker reageren op anderen.
Hamstery Pure Colour, hobby fokkerij omgeving Rotterdam.
Hamsterscaping, het creëren van een natuurlijke leefomgeving.
www.HamsteryPureColour

marika
Beheerder
Beheerder
Aantal hamsters: 14
Contacteer:

Bericht door marika » zo jun 21, 2015 12:37 pm

Het kan inderdaad dat mensen wat minder tijd hebben om te reageren :D De ene keer is het drukker dan de andere keer ;)

marika
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door marika » di jul 07, 2015 8:00 am

Ik zou het niet dood noemen, want het forum leeft op zich wel. Er worden nog steeds wedstrijden georganiseerd, vragen worden beantwoord. De activiteit is verminderd. Heel veel mensen zijn overgestapt op Facebook, wat op zich niet erg is. Je hebt trends wat dat betreft. Vroeger had je hyves en nu facebook. Facebook heeft veel voordelen ten opzichte van een forum, maar 1 groot nadeel. De informatie die er wordt geplaatst en gedeeld is meteen verloren en kan niet worden opgeslagen. Daarnaast kan niet iedereen mee praten omdat niet iedereen facebook heeft. Het forum biedt wat dat betreft veel meer stabiliteit. De mensen die het forum waarderen en een toegevoegde waarde erin zien zullen het blijven bezoeken.
Social media's komen en gaan... het forum blijft waar het is als iemand het nodig heeft ;)

Boykuh
Fokker
Fokker
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Boykuh » di jul 07, 2015 8:29 am

Helaas is het forum idd wat minder actief. Ik merk dat er zelfs amper mensen op de Campbelli nesten van mij reageren, terwijl het facebook met een nieuw nest vaak storm loopt met leuke reacties.
Hoop zelf ook dat het forum weer actief zal gaan zijn. Ik raad het altijd aan bij mensen die een hamster bij me kopen, maar zij vertellen mij vaak dat ze op Facebook al zitten. De meeste hebben mij ook via Facebook gevonden. Facebook neemt wel meer fora over, veel fora hebben ook een groep gemaakt op Facebook. Alleen vind ik dat een stuk minder gezellig, dan hoe het hier voorheen was. We hebben wel eens vaker wat stillere tijden gehad, maar nu is het echt extreem rustig. Hopelijk krijgt het forum weer een goede opleving binnenkort! :lol:

Saskia1982
Fokker
Fokker
Aantal hamsters: 24
Contacteer:

Bericht door Saskia1982 » di jul 07, 2015 8:56 am

Ik herken het inderdaad bij veel forums, facebook neemt de boel voor een groot deel over..
Zelf ben ik inderdaad ook niet meer zo actief als dat ik was.
Deels omdat er weinig op gereageerd word en ik daardoor niet lang voor een berichtje wil gaan zitten, maar meer nog omdat ik gewoon druk ben in het echte leven..
Zo ben ik veel aan het wandelen, ben druk met mijn beestjes, verjaardagperiode, TT in Assen is weer geweest en kan nog wel even doorgaan ;)
Mijn dwerghamstergroep op facebook: *klik*
Gewoon gezellig voor iedereen met dwerghamsters :D

Mijn beestjes op facebook: *klik*
Dwerghamsters en muizen..

marika
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door marika » di jul 07, 2015 7:36 pm

Ik moet zeggen dat ik absoluut met je eens ben wat Facebook betreft. Het is zeker niet veilig. Je moet goed uitkijken wat je doet en zegt. Hier op het forum is informatie delen veel veiliger. Je kunt ook heel snel iets weghalen als je denk, oeps niet handig, maar op facebook is het al gedeeld en verspreid als een olievlek. Daarnaast zijn de foto's die je nu op facebook plaatst eigendom van Facebook. Ik heb er zelf ook vaak aan zitten denken om het af te schaffen. Maar ik doe het steeds niet omdat ik inderdaad bang ben het contact te verliezen met mensen die ik in mijn dagelijkse leven niet spreek.

Het belangrijkste onderdeel van het forum is voor mij persoonlijk het contact met collega fokkers en forummers waar ik op een online niveau mee bevriend ben geraakt. Ik kan het niet laten en neem Boy even als voorbeeld :p Hij is hier gekomen toen was het nog maar een ventje, echt een klein mannetje. Via foto's en forumpost zie je iemand letterlijk groeien. Maar ook de baby's die zijn geboren. Ik weet toen ik in verwachting was heeft iedereen hier driftig mee gelezen, net als bij Janneke en toen ik aan het bevallen was heb ik mijn man nog gevraagd om op het forum te posten hoe het gaat, omdat iedereen mee deed haha :D Dat maakt het leuk!

Als je het forum niet meer nodig hebt, dan ga je weg. Als je er geen voordelen meer in ziet of het te druk hebt etc. Dat gebeurd, maar het blijft wel een plek waar hamsterliefhebbers elkaar kunnen spreken, want straks als Facebook verleden tijd is, dan zal er altijd nog een vertrouwd plekje zijn of misschien is er dan wel weer een andere hype. :D

Boykuh
Fokker
Fokker
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Boykuh » di jul 07, 2015 9:07 pm

Hihi van klein ventje die zich druk maakte om de geurklier, want dat kon wel eens een wondje zijn :bloos: . Naar internationaal bekend hamsterfokker. Heb toch een flinke groei gemaakt op dit forum, al zeg ik het zelf XD

Elke zomer als ik op de camping sta moet ik weer aan de geboorte van Max denken, want hij werd geboren toen ik in Hoogeveen op de camping stond . En vraag me dan af hoe oud hij nu eigenlijk zal worden. De tijd vliegt.

Ik zou het forum echt wel missen als het er niet meer was. Het is echt een onderdeel van mijn leven geworden. Kijk elke keer weer uit naar de Exoknaag, waar ik iedereen zie die ik hier ontmoet heb. En via die mensen ook weer andere heb leren kennen. Het forum is voor mij echt een verrijking van mijn leven geweest.

marika
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door marika » di jul 07, 2015 9:54 pm

Boykuh schreef:Hihi van klein ventje die zich druk maakte om de geurklier, want dat kon wel eens een wondje zijn :bloos: . Naar internationaal bekend hamsterfokker. Heb toch een flinke groei gemaakt op dit forum, al zeg ik het zelf XD
Jaa inderdaad haha geweldig :D
Boykuh schreef: Elke zomer als ik op de camping sta moet ik weer aan de geboorte van Max denken, want hij werd geboren toen ik in Hoogeveen op de camping stond . En vraag me dan af hoe oud hij nu eigenlijk zal worden. De tijd vliegt.
.
Max wordt 23 augustus 5 jaar...
ps: als je in Hoogeveen op de Camping staat dan moet je natuurlijk wel even langskomen he :D

sylvia
gewaardeerd lid
gewaardeerd lid

Bericht door sylvia » wo jul 08, 2015 12:05 am

Ik vind het inderdaad ook erg rustig op het forum. Je ziet dat nergens meer op wordt gereageerd. En het maakt automatisch dat je zelf ook minder zin hebt om nog te reageren of iets te schrijven. Toch vind ik, dat als je elkaar nodig hebt, je er voor elkaar zult zijn. Wat dat betreft denk ik dat 'achter de schermen' we wel een goede band met elkaar hebben. ;)
En sowieso zal ik altijd mijn best doen om, als iemand met een hamstertje op gezondheidsprobleem een vraag heeft, die vraag te beantwoorden. Of het nou een nieuw lid is of een bestaand lid. Dat maakt me in zo'n geval echt niet uit.
Fok met liefde en verstand
Rust zacht, mijn liefste Gijsje, Basje, Bubba, Remy, Timmy, Russell en Finn

Gesloten