Minder activiteit op het forum

(General Hamsterforum business) Voor vragen, opmerkingen, verzoeken of klachten m.b.t. het Hamsterforum.

Moderators: marika, Anneke

Gesloten
Janneke G
superlid
superlid
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 0
Contacteer:

Re: Minder activiteit op het forum

Bericht door Janneke G » do jul 16, 2015 11:07 am

Het forum gaat niet zomaar weg hoor! :) Wij blijven lekker bestaan, zodat mensen hier altijd terug kunnen komen als ze daar weer behoefte aan hebben. Periodes waarin het heel druk is of juist afneemt, dat blijf je toch altijd houden.

dierengek
Gouden Niveau 4.0
Gouden Niveau 4.0

Bericht door dierengek » za jul 18, 2015 10:44 am

Ik merk inderdaad ook al een tijdje dat er veel minder tot vrijwel niet meer wordt gereageerd.

Ik denk dat dit ook komt, omdat vele van de groep die enkele jaren geleden veel actief waren. Of helemaal niet meer actief is of gewoon wat ouder is geworden, waaronder ik zelf ook. Toendertijd zat ik hele dagen op het forum waar ik nu eigenlijk geen tijd meer voor heb.

Het is meer dat ik wel nog geregeld wat mee lees, maar eigenlijk al niks meer post. Ik vind het zelf ook niet echt handig via de telefoon om Veel te typen en lezen op het forum. Maar om het forum toch wat levendiger te maken wil ik wel weer proberen ietsje vaker wat tijd te nemen om wat meer te posten/reageren op topics.

Nella
stamgast
stamgast
Geslacht: Onbekend

Bericht door Nella » zo jul 19, 2015 9:52 pm

Wat heeft het voor zin om steeds te benadrukken dat het forum in de toekomst 'dood' zal zijn? Het doel van het forum: mensen samenbrengen met dezelfde interesse, informatie verschaffen en helpen bij problemen, blijft volgens mij gewoon. In welke vorm (website / facebookgroep / anders) maakt toch niet uit?

Het belangrijkste is om nieuwelingen de hulp te geven die gevraagd wordt (zonder met een vingertje te wijzen) en gewoon gezellig met elkaar omgaan.
De Exoknaag helpt daar natuurlijk bij, maar inderdaad wat meer proberen te reageren in plaats van alleen lezen (zoals ik nu doe) helpt ook :).

@Pluisje: overigens wilde ik nog wel even ingaan op jouw topics waarbij je aangeeft dat je geen reacties (meer) krijgt. Ik zie jouw topics af en toe voorbij komen, maar ben er zelf ook schuldig aan om niet te reageren. Voornaamste reden is omdat het meer een soort privé blog is dan een topic. Er worden soms tig berichten op een dag gepost. Ik denk dat je er meer mensen bij betrekt als je het algemener houdt en anderen er ook bij betrekt... Dus samen over gezamenlijke interesses praten zeg maar in plaats van een 'dagboek bijhouden'. Bedoel dit niet negatief overigens maar puur als een tip!
Roborovski's
Ex-Hobbyfokker van de volgende kleuren: wildkleur, recessieve white-face, dominante white-face, wit en gevlekt

Informatieve tekst roborovski's!

Janneke G
superlid
superlid
Aantal hamsters: 0
Contacteer:

Bericht door Janneke G » zo jul 19, 2015 10:16 pm

Laten we het met z'n allen positief houden en de pluspunten uit het forum halen, aangezien het er nu nog is. :D Tuurlijk, niemand kan in de toekomst kijken, niemand weet hoe lang dit forum blijft bestaan. Maar dat is een vraagstuk wat nog lang niet aan de orde is. Dus tot het wel aan de orde is, hoeven we het hier niet over te hebben. ;)

Topic gaat op slot.

Gesloten