Multifit Hamster

In het Hamstervoer forum lees je alles over soorten Hamstervoer. Welke merken er zijn welke soorten er zijn, de samenstellingen en natuurlijk de ervaringen van forumleden.

Moderators: marika, Anneke

Plaats reactie
Boykuh
Fokker
Fokker
Geslacht: Man
Contacteer:

Multifit Hamster

Bericht door Boykuh » wo jan 15, 2014 4:04 pm

Multifit Hamster
Multifit hamster is een compleet voer, dat speciaal is afgestemd op de behoeften van hamsters en uitgelezen natuurlijke ingrediënten bevat. Dit voer voorziet uw hamster van alle noodzakelijke dierlijke eiwitten, o.a. door extra kreeftjes, meelwormen en zijderupsen. Yucca schidigera helpt de onaangename geuren van uitwerpselen te verminderen. En omega-3-vetzuren helpen de huid gezond en de vacht glanzend te houden. Waardevolle vitaminen en sporenelementen kunnen de natuurlijke afweer versterken. Met Multifit geef u uw huisdier een afwisselende en uitgebalanceerde voeding, die overeenkomt met de voeding in zijn natuurlijke leefomgeving.

Samenstelling
ruw eiwit: 17%
ruw vet: 7%
ruwe vezel: 9%
ruwe as: 3,9%
vocht: 12%
calcium: 0,4%
fosfor: 0,8%
vitamine A 12.000 IE
vitamine D3 1.200 IE
vitamine C 75mg
vitamine E 55mg

- Inhoud verkrijgbaar in: 800 gram

Deel hieronder jouw ervaring met deze voeding.
Voorbeeld review:
1. Wat voor cijfer geef je dit voer? 6
2. Hoe lang heb je het gebruikt? 10 dagen
3. Was het voerbakje leeg? Zo niet wat bleef er liggen? Nee, De biks(staafjes) bleven liggen
4. Welk voer gebruik je nu?Ik gebruik nu ....

kimsiemeling
stamgast
stamgast
Geslacht: Onbekend
Aantal hamsters: 16

Re: Multifit Hamster

Bericht door kimsiemeling » wo jan 15, 2014 4:11 pm

1. Wat voor cijfer geef je dit voer? 8 omdat er diversiteit in de brokjes zit en omdat er toegevoegde (natuurlijke) eiwitten in zitten.
2. Hoelang heb je het gebruikt? Nu nog steeds sinds 3/4 jaar.
3. Was het voerbakje leeg? Ja alle stukjes werden opgegeten.
4. Welk voer gebruik je nu? Nu meng ik selective met multifit aangezien je dan een meer completere samenstelling heb en om afwisseling van de hamster selective te geven
Ook te vinden op onze Facebook pagina http://www.facebook.nl/hamsteryhorizon
Afbeelding

marika
Beheerder
Beheerder
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 14
Contacteer:

Re: Multifit Hamster

Bericht door marika » wo feb 18, 2015 8:01 am

Ik heb dit voer een aantal maanden gebruikt. Wat mij vooral opviel was dat de hamsters er snel dik van werden. Ik heb mij destijds niet in de samenstelling verdiept, maar dat was wat erg opviel. Daarnaast bevat het veel grote stukken wat ik voor de dwergjes niet prettig vind en vooral voor jonge dieren niet :)
1. Wat voor cijfer geef je dit voer? 7
2. Hoe lang heb je het gebruikt? 3 maanden
3. Was het voerbakje leeg? Zo niet wat bleef er liggen? Voerbakje was redelijk leeg
4. Welk voer gebruik je nu?Ik gebruik nu Witte Molen Premium Dwerghamster en Johnson's Hamstervoer

Plaats reactie