Supreme Harry Hamster complete Muesli

In het Hamstervoer forum lees je alles over soorten Hamstervoer. Welke merken er zijn welke soorten er zijn, de samenstellingen en natuurlijk de ervaringen van forumleden.

Moderators: marika, Anneke

Plaats reactie
Boykuh
Fokker
Fokker
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Boykuh » zo dec 15, 2013 6:24 pm

Het eerste voer ooit goedgekeurd door de Britse National Hamster Council. Het is een complete en evenwichtige voeding voor de hamster. De mix is samengesteld uit geëxtrudeerde soja, pinda’s en pompoenzaden om het extra aantrekkelijk te maken voor hamsters.
Met dit zorgvuldig samengestelde voer kunt u uw hamster dagelijks voeren. Alle ingrediënten zijn speciaal geselecteerd om hun hoogwaardige voedingswaarde en hoge smakelijkheid.
Harry Hamster is een aantrekkelijk uitziende mengeling van ingrediënten, de verschillende vormen, grootte en structuren bieden variatie en stimuleren tevens het natuurlijke voedsel zoekgedrag waardoor uw huisdier gezond en gelukkig zal blijven.
Dit unieke recept bevat een mix van natuurlijke ingrediënten die volledig in de natuurlijke voedingsbehoefte van elke hamster voorzien en van de maaltijd een feest maken.

Harry Hamster is zo samengesteld dat het aan de voedingsbehoefte van volwassen hamsters voldoet en bevat hele pinda's en zonnebloempitten die de aantrekkelijkheid vergroten en tevens passen in het dieet. Dankzij de zorgvuldige samenstelling van harry hamsters, zijn er geen voedingssupplementen meer nodig u kunterpo vertrouwen dat uw hamster(s) alle vitamines en mineralen binnen krijgt die nodig zijn voor een optimale gezondheid.

Samenstelling
Tarwe, luzerne, sojaschroot, maïs, maïsvlokken, erwtenvlokken, zonnebloempiten, sojavlokken, pinda's, soja olie, pompoenpitten, geëxtrudeerd johannesboodbonen, calciumcarbonaat, zout.
Ruw eiwit: 19%
Ruwe celstof: 8%
Ruw vet: 6%
Ruwe as: 5%
Vitamine A: 15000 IE
Vitamine D3: 1500 IE
IJzersulfaat: 152 mg
Calciumjodaat: 1,5 mg
Kopersuflaat: 20 mg
Mandanoxide: 38 mg
Zinkoxide: 62 mg
Natriumseleniet: 0,2 mg

Elke 10 gram voeding bevat 100% van de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid eiwitten, celstof en caloriën.

- Inhoud verkrijgbaar in: 700gram & 12,5kg

Deel hieronder jouw ervaring met deze voeding.
Voorbeeld review:
1. Wat voor cijfer geef je dit voer? 6
2. Hoe lang heb je het gebruikt? 10 dagen
3. Was het voerbakje leeg? Zo niet wat bleef er liggen? Nee, De biks(staafjes) bleven liggen
4. Welk voer gebruik je nu?Ik gebruik nu ....

Boykuh
Fokker
Fokker
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Supreme Harry Hamster complete Muesli

Bericht door Boykuh » zo dec 15, 2013 7:23 pm

1. Wat voor cijfer geef je dit voer? 7, omdat ik het goed voer vond. Wel duur en een aantal dingen bleven altijd liggen.
2. Hoe lang heb je het gebruikt? 1.5 jaar
3. Was het voerbakje leeg? Zo niet wat bleef er liggen? Nee, De biks(staafjes) bleven liggen
4. Welk voer gebruik je nu? Waarom? Ik gebruik nu Crispy Muesli Hamsters , Omdat er grote verpakkingen zijn en ze dit voer helemaal nuttigen en niets laten liggen.

dierengek
Gouden Niveau 4.0
Gouden Niveau 4.0
Geslacht: Vrouw

Bericht door dierengek » wo dec 18, 2013 12:02 pm

1. Wat voor cijfer geef je dit voer? 6
2. Hoe lang heb je het gebruikt? Heel wat jaar
3. Was het voerbakje leeg? Zo niet wat bleef er liggen? Nee er bleef vaak biks staafjes liggen.
4. Welk voer gebruik je nu?Ik gebruik nu voer Versele-laga Crispy Muesli Hamsters & Co

marika
Beheerder
Beheerder
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 14
Contacteer:

Bericht door marika » wo feb 18, 2015 8:06 am

Goeie mix, maar naar mijn mening meer geschikt voor Syrische Hamsters dan voor dwergjes. Er zitten nogal grote stukken in
1. Wat voor cijfer geef je dit voer? 8
2. Hoe lang heb je het gebruikt? 1 maand ongeveer
3. Was het voerbakje leeg? Zo niet wat bleef er liggen? Voerbakje was nooit leeg, de grote brokken bleven liggen
4. Welk voer gebruik je nu?Ik gebruik nu Witte Molen Premium Dwerghamster en Johnson's Hamstervoer

Plaats reactie