Quete hamsterkooi van Omlet

(Housing) Algemene hamster vragen, opmerkingen en of verhalen m.b.t. de huisvesting, accessoires, speeltjes alles voor in het verblijf etc.

Moderators: Pluisje, marika

Plaats reactie
RianneC
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Geslacht: Vrouw

Quete hamsterkooi van Omlet

Bericht door RianneC » wo sep 11, 2019 9:09 am

Hallo iedereen,

Heeft er iemand ervaring met de quete hamsterkooi van omlet? Deze bestaat uit 2 delen. Boven trallies en beneden een bak voor veel bodembedekking. Middels een oranje buis kan de hamster dan naar beide verdiepingen. Ik vraag me af of deze kooi geschikt is voor een rusische dwerghamster. Aangezien deze niet zo goed kunnen klimmen, vraag ik me af of de hamster dan door de buis naar boven komt..de buis staat namelijk kaarsrecht in de kooi.

Ik hoor graag of er iemand ervaring mee heeft of dat iemand met veel hamsterervaring kan bekijken of deze kooi geschikt zou zijn voor een rusische dwerghamster.

Groetjes Rianne

syrtjerusje
lid
lid
Aantal hamsters: 6

Re: Quete hamsterkooi van Omlet

Bericht door syrtjerusje » vr sep 13, 2019 4:28 am

heb er geen ervaring mee,maar lijkt mij niks.
ze zien er idd mooi uit ,maar persoonlijk vind ik ze voor de loopruimte maar klein.en ja ik heb maar af en toe rusjes die graven.
de meeste doen niks met een dikke bodembedekking,maar dat is mijn persoonlijke ervaring.
ik zelf heb alleen maar grote kooien voor de loopruimte.

Pluisje
Moderator
Moderator
Aantal hamsters: 1

Re: Quete hamsterkooi van Omlet

Bericht door Pluisje » zo sep 15, 2019 12:43 am

Ook ik ben onbekend met deze kooi, maar via internet zie ik wel foto's en maten opduiken. Ik vind ze zelf aan de krappe kant.

Plaats reactie