Andere hammy's alweer nieuwe en blijvende huisje

(Housing) Algemene hamster vragen, opmerkingen en of verhalen m.b.t. de huisvesting, accessoires, speeltjes alles voor in het verblijf etc.

Moderators: marika, Anneke

Plaats reactie
Joycee
nieuw lid
nieuw lid
Geslacht: Onbekend

Andere hammy's alweer nieuwe en blijvende huisje

Bericht door Joycee » za jun 09, 2018 4:40 pm

Andere hammy's blijvende huisje. We hebben hem nog maar net en hij moest alweer wisselen van hok, wel vervelend :( Ik had mijn bincage klaar en deze ham stond boven op mijn slaapkamer. Helaas is het daar veel warmer dan bij ons beneden, misschien was het slechts mijn gevoel maar ik dacht dat hij er last van had. Beneden heb ik geen plek voor 130 lang, 100cm is de max, aangezien er nu 2 hokken van rond de meter naast elkaar staan, de eco world habitat en de Plaza. Ondanks dat ik normaliter niet van traliekooien hou vind ik deze wel behoorlijk mooi. De bodembedekking is hennepvezel, houtvezel en hooi en daar overheen carefresh omdat dat minder snel door de tralies valt, mocht het er alsnog telkens uitvallen dan zal ik denk ik plexiglas plakken. Wat ik hier super aan vind is de vrij ruime voordeur, ik hoop dat onze kleine huisvriend snel went. Ik heb de voor hem belangrijkste dingen uit de bincage meegenomen. Geen natural thema dit keer, ik had alleen confetti carefresh en gisteren is de witte carefresh aangekomen en heb daar nog wat van overheen gestrooid. De mos heb ik bewust niet erin gedaan, 's avonds als hij gewoon wat relaxed ging liggen rond kijken ging hij namelijk altijd op het enige kleine stukje van zijn huisje zitten wat niet bedekt was met mos.
Ik had eerst de Barney besteld, toch geretourneerd en deze Plaza besteld om de redelijk grote voordeur. Hij kan straks zelf in en uit het hok wat ik ook fijn vind, deze is net iets kleiner dan wat hij had, hij ging van 5200cm2 naar 5000cm2, hoop dat hij het niet door heeft, denk dat er wel genoeg voor hem te doen is. :D
Afbeelding
Afbeelding

marika
Beheerder
Beheerder
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 14
Contacteer:

Re: Andere hammy's alweer nieuwe en blijvende huisje

Bericht door marika » wo jul 18, 2018 8:54 pm

Dat ziet er leuk uit! :D Het ziet er heerlijk fluffy uit... ik zou er zelf wel in willen springen haha :D

Plaats reactie