Alexander/Barney kooi vraagjes

(Housing) Algemene hamster vragen, opmerkingen en of verhalen m.b.t. de huisvesting, accessoires, speeltjes alles voor in het verblijf etc.

Moderators: marika, Anneke

Plaats reactie
Septimus
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Geslacht: Vrouw

Alexander/Barney kooi vraagjes

Bericht door Septimus » zo sep 24, 2017 3:24 pm

Momenteel woont mijn hamster in de Alaska kooi, echter ik wil haar echt supergraag naar een grotere kooi doen en deze als reserve achter de hand houden of als ik besluit een tweede hamster te nemen.

Ik had de Skyline Barney op het oog of de Alexander. Ik was benieuwd of hier nou veel verschillen tussen zitten buiten de prijs om en het aantal spullen wat je erbij krijgt?
Valt een ruimer uit? Vind iemand de ene fijner dan de ander? Nog tips over hoe ik het hout kan behandelen, opdat dit heel lang mee gaat?

Sep :cool:

Janneke G
superlid
superlid
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 0
Contacteer:

Re: Alexander/Barney kooi vraagjes

Bericht door Janneke G » vr sep 29, 2017 8:55 pm

De maten van de kooi verschillen net wat van elkaar. De Alexander is 5cm lager. De tralieafstand is verschillend. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn voorkeur zou uitgaan naar de Barney; afgaand op de info die ik op zooplus vind. Mij lijkt dat schuine van de Alexander niet fijn. Ik denk dat t weinig verschil is en puur persoonlijke voorkeur het verschil zal moeten maken voor je.

Plaats reactie